دیدنی ها و جاذبه های ترکیه، به ۱۰ دلیل به ترکیه سفر کنید 

همانطور که می دانید  بسیار زیبایست این سرزمین  را به کشوری منحصر به فرد، با زیبایی بسیار شگفت انگیزی بدیل کرده است. از این رو، ترکیه هرساله تعداد توریستان زیادی را جذب خود می کند.

مخصوصا برای ما ایرانی ها، سفر به تکیه سفری فوق العاده محسوب می شود چرا که با یک پرواز کوتاه به ترکیه، با قیمت یخچال سامسونگ مناسب تور ترکیه می توانیم نظاره گر آبی به شفافی کریستال، کوهی به بلندا و سر سبزی کوه های رویا هایمان و مکان های تاریخی معروف را  باشیم.  در میان جاذبه ها و مکان های دیدنی استانبول و آنتالیا و دیگر شهر های توریستی ترکیه، توریستانی که از ترکیه بازدید گرده اند به ۱۰ دلیل سفر با  را به توریست ها  خوش ذوق و خوش سلیقه توصیه می کنند

۱.غذای بی نظیر ترکیه

با سفر با تور ترکیه خواهید دید که هر منطقه از ترکیه دارای آشپرخانه فرهنگی متفاوتیست و مواد اولیه و سبزیجات استفاده شده در غذا ها مختص هر منطقه است، در ترکیه فرا تر از آنچه که همه از غذای ترکی می دانند " کباب ترکی و باقلوا " را خواهید چشید، غذا های دریایی لذیذ و پیش غذا های بسیار خوشمزه و صبحانه های سنتی مفصل ترکیه از چیز هایسست که هر توریستی بعد از سفر از آن به خوشی یاد می کند. مطئن شوید که پیش از بازگشت در  یکی غذا صرف کرده اید.

 

ترکیه کشوری است در چند دهه ی گذشته توانسته به یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی گردشگری آسیا تبدیل شود به همین دلیل همه ساله میلیون ها گردشگر راهی این سرزمین می شوند، هر گردشگر سلیقه ی مخصوص به خود را دارد و با هدف خاصی این کشور را برای سفر انتخاب می کند اما مهم تریم گذینه ای که بین تمامی توریست ها مشترک است چشیدن غذا و خوراکی های سرزمین مقصد است.

در ترکیه فرهنگ غذایی قیمت آینه بغل خاصی وجود دارد و برخی غذاها در این کشور از محبوبیت بیشتری برخوردارند و طرفداران پر و پا قرصی دارند مثل انواع کباب های منحصر به فرد که با نام کباب ترکی به شهرت جهانی رسیده اند که کارناوال چندی پیش به ترکیه سفر کرد و اختصاصا به تجربه ی طعم دلپذیر کباب های ترکی پرداخت که تجربیاتش در این زمینه را می توانید از طریق این مشاهده نمایید.

امروز هم می خواهیم شما عزیزان را کمی بیشتر با غذاهای محبوب در ترکیه آشنا کنیم و ببینیم که چه غذاهای محبوب دیگری علاوه بر کباب های خوشمزه در ترکیه بیشتر مصرف می شوند، در ترکیه انواع پیش غذاها، خوراکی های خیابانی و دسر بین المللی سرو می شود اما گردشگران حتما ترجیح می دهند هنگام سفر به کشوری دیگر حتما خرید غذای محلی مقصد را هم امتحان کنند.

پس همراه باشید تا باهم بهترین غذاهای ترکیه را بچشیم.