این میوه مخصوص مناطق گرمسیری است. در ایران به ویژه در سیستان و بلوچستان وجود دارد و به آن سیب و زیتون محلی نیز گفته می شود. این میوه انرژی زا در هر 100 گرم، 65 میلی گرم ویتامین C دارد و برای سالاد میوه فوق العاده است. خرید مانیتور ال جی یادتان باشد که به طور کلی تهیه سالاد میوه به خودی خود حال خوب کن است و مصرف آن نیز حالتان را بهتر و بهتر می کند. پس دست به کار شوید و یک سالاد میوه خوب برای خودتان آماده کنید و خودتان را از این حال خراب نجات دهید.

حرف آخر

قیمت تقویم رومیزی حرف آخر اینکه داشتن حال خوب به خیلی چیزهای دیگر نیز مربوط می شود.

ترکیبات سیاه یا قرمز رنگ موجود در مویز ازنوع آنتوسیانین وپلی فنولیک است که دارای خواص ضد 
ترکیبات مویز اثر قیمت پیراهن مردانه  بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارد. هر چه میزان آنتو سیانین (عامل رنگ سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می‌شود.

باید یادآوری شود که ترکیبات موجود در مویز می‌تواند سفت و سخت رگ‌ها و چسبندگی پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند. با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می‌یابد رگ‌های خونی منبسط می‌شود با خوردن مویز غلظت خون کاهش می‌یابد. رگ‌های خونی خرید غذای سنتی منبسط می‌شوند و خون می‌تواند با سرعت بیشتر ی در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت‌های خون روی هم می‌شود و از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند.

مویز می‌تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند مفید است از دیگر خواص مهم مویز ی‌توان به اثرات ضد درد ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد قلب اشاره کرد.