درنصب کولر گازی محل قرارگیری یونیت ها نیز در دشواری یا راحتی طی کردن مسیر نصب موثر هستند و معمولا در اجرت نصب تاثیر مستقیم می گذارند. قدرت و ظرفیت کولر گازی در نصب کولر گازی سامسونگ تاثیر گذار است. برای نصبمعمولا به ملزوماتی نیاز است که از جانب نصاب کولر گازی تهیه می شود و رویهزینه ها تاثیر می گذارد. داکت کشی و شارژ تکمیلی کولر نیز در نصب کولر گازی مد نظر قرار می گیرد. برای دیدن راهنمای نصب کولر گازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

کولرگازیدستگاه پر کاربردیه و استفاده از اون صرفه های اقتصادی زیادی برای کاربر اداره. با این حال، مشکلات و ایرادهایی هم داره که بعضا ایجاد میشن و کاربرا رو دچار دردسر میکنن. یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه مربوط به زمانی هست که باد اون گرم میشه و فرایند خنک سازی رو انجام نمیده. خب این اتفاق به خصوص زمانی خرید مانیتور ال جی که درجه حرارت هوا بالا باشه خیلی آزار دهنده هست و باید در اسرع وقت برطرف بشه. موارد مختلفی رو به میشه به عنوان دلایل بروز این ایراد ذکر کرد که تشخیص درست و برطرف کردن اونها، نیاز به مهارت و دانشفنی تکنسین های حوزه ی تعمیر کولرگازیداره. ما توی این مقاله، دلایل و روش های رفع مشکل باد گرم کولرگازی پاناسونیک رو مورد بررسی قرار میدیم تا بتونین به موقع از شر این ایراد راحت بشین. اه مساله جدی و ناشی از خرابی قطعات داخلی دستگاه بود، میتونین برای دریافت سرویس ها و خدمات تخصصی تر، روی مهارت همکارای ما در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران حساب کنین.

 

ترفندهایافزایش قیمت تقویم رومیزی سرمای کولرگازی با مصرف کمتر برق فقط محدود و منحصر به خود دستگاه نمیشه. بلکه عوامل محیطی بسیاری میتونه در قدرت خنک کردن این دستگاه موثر باشه.

مثلا استفاده کردن از لامپ هایی با وات کمتر، بستن راه های ورورد هوای گرم مثل درزهای پنجره ها با درزگیر، استفاده کردن از رنگ های روشن برای دیوارها برای بازتاب طبیعی نور و روشن کردن طبیعی محیط و در نتیجه استفاده کمتر از لامپ، استفاده کردن از هود در آشپزخانه همزمان با روشن بودن کولرگازی و استفاده از دستگاه های رطوبت گیر قیمت پیراهن مردانه  در آب و هوا های شرجی از جمله اقدامات جانبی هستن که اگه رعایت بشن، کولر میتونه بهتر کار کنه و خنکای بیشتری به کاربر بده.

 

چراکولرگازی شارپ خنک نمی کند؟ علت خنک نکردن کولرگازی سوالی است که تمام کاربران کولرگازی با آن مواجه می شوند. علت این اختلال در وهله ی اول اتمامشارژگاز کولرگازی است زیرا در پی استفاده های مداوم از این دستگاه شارژ گاز آن رفته رفته کمتر خواهد شد. علت دیگر خنک نکردن کولرگازی خرابی قطعات داخلی کولر می باشد.

خرابی قطعه ی کمپرسور و برد الکترونیکی و خرید غذای سنتی منجر به خنک نکردن کولرگازی آن می شود. وظیفه ی کمپرسور در کولرگازی حفظ دمای آن می باشد بنابراین اختلالات این قطعه ممکن است سبب خنک نبودن باد کولرگازی بشود. به طور کلی هرگونه عیب و ایراد در کولر گازی بر سایر بخش های آن تاثیر می گذارد