این تابستان را برای خودتان با یک سفر رمانتیک و جذاب به زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا متفاوت کنید و خاطره‌ای بی‌نظیر برای خود و همسرتان بسازید. کارشناس‌های آزانس پیشنهادهایی را در یک پکیج گنجانده‌اند که به شما کمک می کند بهترین انتخاب را برای این سفر داشته باشید:

گشت و گذار با تور استانبول

 تور استانبول یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌های زوج‌های جوان است. در تابستان حال و هوایی بی‌نظیر دارد. فصلی که همه‌ی توریست‌ها از سراسر جهان برای آفتاب دل‌انگیز و نسیم کنار دریا و میز نهارخوری عازم و به سرعت راهی جزایر زیبا و دیدنی پرنس می‌شوند.

رفتن به جزیره‌های زیبای بیوک‌ آدا و پرنس فرصت خوبی است تا در سواحل زیبای این جزیره‌ها آفتاب بگیرید و یا در مسیر ساحلی هم‌زمان با غروب آفتاب، دوچرخه سواری کنید.

بعد هم برای آرامش در کافه‌های کنار ساحل جزیره استراحت کنید و از بورک‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های خنک لذت ببرید.

شما در حقیقت با سوار شدن بر روی کشتی‌های مسافر‌بری بزرگ کنار بسفور به جزیره می‌روید و از این بخش زیبای استانبول خاطره‌ای خوش به‌یادگار می‌آورید.

حتما می‌دانید که در این فصل جراج‌های اصلی برندهای معروف هم شروع می‌شود و شما می‌توانید به مال‌های بزرگ شهر بروید و یک‌روزی را در آنها بگذرانید و از بهترین‌های برندهای دنیا و یا ترکیه خرید کنید.

رستوران‌های بزرگ این مال‌ها هم سر بزنید و از مزه‌ی بی‌تکرار غذاهای لذیذ ترکی لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک‌روزی را در خیابان استقلال قدم بزنید، میان مردم معاشرت کنید و اتفاقا در کافه‌های زیبای کنار خیابان خوشمزه‌ترین دسرهای دنیا را مزه کنید.

برای سفر به استانبول کافی است همین الان وسایل خودتان را جمع کنید و با اولین پرواز آخرین هفته‌ی خوشی را بگذرانید. فراموش نکنید که برای سفر باید گذرنامه‌ی معتبر و دمپایی پلاستیکی همراهتان باشد تا از مرز خارج و وارد ترکیه شوید!